הובלה והנפה של גנרטורים

בעולם שבו כולנו מחוברים לרשת החשמל ממש תלויים בחשמל. מקומות רבים קונים \ משכירים גנרטורים למצבי חירום שבהם לא יהיה חשמל מחברת החשמל. לדוגמא: בתי חולים, מרפאות, מפעלים, קניונים, מרכזים מסחריים ועוד. גנרטורים אלו יוצבו לעיתים גם בגגות הבניינים מה שיצריך אותנו להוביל את הגנרטור עם מנוף מתאים.

הובלת גנרטורים תלת פאזיים

גנרטורים של החירום מיועדים לתת תחלופה לרשת החשמל של חברת החשמל ולכן בדרך כלל יהיו גנרטורים גדולים ומאסיביים. להובלת גנרטור מסוג זה נצטרך משאית בעלת כושר נשיאה מתאים וכמובן מנוף זרוע שיכול להעמיס ולפרוק את הגנרטור. לכן במידה ואתם רוצים להוביל גנרטור כזה נצטרך לדעת את משקל הגנרטור ולדעת את המרחק שאליו צריך להניף את הגנרטור.

 

הובלת גנרטורים לכל חלקי הארץ

ניתן לקבל דרכינו שירות של הובלה ומנוף לכל חלקי הארץ. ברשותינו מגוון כלי רכב לכל מטרה. המשאיות שלנו בעלות מנופים עד ארוך 65 מטר ומסוגלות להניף גנרטורים לאן שתרצו. במידה ואתם צריכים שירותי מנוף והובלה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני.

 

קניית גנרטור לעבודה ולחירום

אם אתם מחפשים לקנות גנרטור כדאי שתעשו קודם בדיקה מקיפה איזה סוג גנרטור אתם צריכים. ישנם בשוק מגוון גדול של גנרטורים לקנייה. חשוב שתתאימו את סוג הגנרטור לצורך שלכם.

סוגי גנרטורים:

  • גנרטור בנזין
  • גנרטור דיזל
  • גנרטור מושתק
  • גנרטור אינוורטר

לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו. מידע נוסף על גנרטורים ניתן לקבל באתר של כולבו בר אילן גנרטורים

 

השכרת גנרטורים לכל מטרה

במידה והצורך שלכם בגנרטור לעיתים רחוקות קיימת האפשרות להשכיר גנרטורים לתקופות זמן קצרות. גם בהשכרה כדאי מאוד להבין איזה סוג גנרטור אתם צריכים. לבדוק מה הדברים שאתם מתכננים להפעיל על הגנרטור ולפי זה להשכרה גנרטור מתאים. אז אם אתם חושבים שעדיף לכם השכרה ולא קנייה של גנרטור תיכנסו אל האתר רנט איי אל ותחפשו השכרת גנרטורים

 

נשמח לתת לכם שירות צרו איתנו קשר לכל הובלה או מנוף שתצטרכו.

 

רוצים לקבל הצעת מחיר?
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!
מידע נוסף
Call Now Button

מנופים
הובלות
לוגיסטיקה

רוצים לקבל הצעת מחיר?
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מוברס הובלות ומנופים

בפריסה ארצית