כיצד להחליט אם לשמור מקרר בעת הובלת דירה

יתרונות וחסרונות בלשמור את המקרר שלכם

האם אתם סובלים מחרדת פרידה מהמקרר שלכם? השקעתם זמן רב בחיפוש אחר המקרר המושלם או אולי כשעברתם התאהבתם במהירות בזה שכבר היה שם. כך או כך, בכל מקרה עדיף לקחת אותו איתכם כשאתם עוברים, אבל כדאי לקחת דקה ולשקול אם זה באמת שווה את זה או לא. זה אולי לא שווה את הטרחה.

גורמים שיש לקחת בחשבון

הובלת מקרר עשוי להיות תהליך מסובך יותר ממה שאתם חושבים. יהיה עליכם להזמין איש מקצוע שיפרק אותו כהלכה לפני שהוא יועבר. התהליך בפועל של הוצאתו מהבית עלול לפגוע ברצפה, בסביבה או ביחידה עצמה. ברגע שתגיעו לבית החדש שלכם, יתכן שתגלו שלמרות שמדדתם את השטח הפתוח, המקרר שלכם לא מתאים לחלל. אם זה יקרה, תהיו במצב בלתי אפשרי. אמנם הוא היה מושלם עבור הבית הישן שלך, אך יתכן שהוא לא יתאים גם לסגנון או לחלל בבית החדש שלכם. יתר על כן, כאשר אנשים מטיילים בביתכם, יתכן שהם נוטים יותר לשקול לקנות את ביתכם אם כלולים מכשירים גדולים כמו המקרר שלכם. אם לאחר שקילתם של אלמנטים אלה, אתם עדיין רוצים להביא את המקרר שלכם אתכם, אז הקפידו להזמין מובילים אמינים אשר יודעים מה הם עושים.

להפטר ממקרר ישן

בין אם החלטתם להביא איתכם את המקרר הישן, ובין אם תרצו להחליף את זה שמגיע עם הבית החדש שלכם, תצטרכו להיפטר ממנו. עם זאת, אתם לא יכולים פשוט לשים אותו בצד הדרך ולקוות שהוא ייעלם. יש חנויות מוצרי חשמל המציעות תוכניות מיחזור. אם אתם קונים מקרר חדש מאחד, הם יאספו את הישן שלכם כשהם מביאים את המקרר החדש שלכם. אם המקרר שלכם עדיין פועל כראוי, שיקלו לתרום אותו לצדקה. ארגוני צדקה כמו רצון טוב או צבא ההצלה יבואו לאסוף אותו מהבית אם המקרר שלכם ראוי. אם כל השאר נכשל, אתם יכולים להתקשר לניהול הפסולת כדי לתאם איסוף. באזורים מסוימים מדובר בשירות חינם ובאזורים אחרים, ייתכן שתידרשו לשלם אגרה קטנה.

טיפים לרכישת מקרר חדש

אז החלטתם להשאיר את המקרר בבית הישן שלכם, אך כעת עליכם להביא אחד חדש. מאיפה מתחילים? ישנם מספר גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת ​​תחילת החיפוש. ראשית, קבעו לכמה מקום המשפחה שלכם זקוקה במקרר. אם יש לכם כמה בני נוער רעבים, תצטרכו לחפש דגמים עם שטח אחסון רב. דלתות זו לצד זו עשויות להיות נוחות אך אם אתם נוטים לאחסן כמות נכבדה של מגשים למסיבות, כדאי לכם לבחור מקרר שתא ההקפאה נמצא מעל השני. מדדו את עומק הדלפק שמסביב. אם תוכלו למצוא מקרר התואם היטב את השיש, הוא יהיה מושך יותר מבחינה אסתטית, אך הוא עשוי לעלות לכם בשטח אחסון יקר. לבסוף, תרצו לשקול את המראה החיצוני. סביר להניח שתרצו שהוא יתאים לגימור של מכשירי החשמל האחרים שלכם, אך האם אתם רוצים שיהיה לו גם אותו המותג?

הזזת את המקרר שלכם

לאחר שקילת כל השלבים הכרוכים בהעברת המקרר לביתכם החדש, ייתכן שתחשבו שהוא כבר לא שווה את זה. עם זאת, אם תחליטו אחרת, תזדקקו לשירות של חברת הובלות מעולה שתוכל להוציא את המקרר בבטחה מהבית שלכם.

רוצים לקבל הצעת מחיר?
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!
מידע נוסף
Call Now Button

מנופים
הובלות
לוגיסטיקה

רוצים לקבל הצעת מחיר?
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מוברס הובלות ומנופים

בפריסה ארצית