אספנות כפייתית והאנשים השקופים – חברה מנוסה לפינוי דירה בישראל מדבר אתכם על הכול

אחד הרגעים העצובים זה להתחיל מהסוף, פתאום מגלים את זה כשהדירה עמוסה בכמויות ענקיות של זבל והאדם שאתם הכי אוהבים כבר אינו כאן כדי להעיד מה עבר עליו ואיך הגיע למצב הזה.

רוב האנשים שגרו בסביבתו העידו על אדם נחמד שהיה מאכיל את כל היונים והחתולים בסביבה. הייתה לו עגלה ענקית נגררת ואליה היה אוסף כל מה שרק היה עולה על דעתו. כולם ידעו ורק אתם לא ידעתם? זה בהחלט יכול לקרות! אל תשפטו את עצמכם, לאגרנים "יש כשרון" להסתיר את כל מה שהם לא רוצים שתראו ולהישאר שקופים.

האם יש אנשים שאוהבים להיות שקופים? רוב האנשים רוצים לממש את זכות הקיום שלהם אבל אגרנים? הם לרוב לא יבינו על מה אתם מדברים אתם כך שבין אם הם בין החיים ובין שלא הם לעולם לא יבינו על מה כל המהומה?

במסגרת הפינויים של שי פינוי דירות מאגרנות כפייתית ואספנות כפייתית עולים מדי יום סיפורי הצלחה מדהימים על אודות אנשים ששינו את חייהם ואת משקופים הפכו לבני משפחה שיש להם נכדים, ילדים ובעיקר שבתות וחגים יחד.

כאמור, אגרנים או אספנים איך שתקראו לזה הם אנשים שמחפשים את הלבד שלהם אבל לא מבחירה, הם פשוט מפחדים, מתביישים, יודעים שאם אחרים מתעלמים מהם זה אולי יקרה גם במקרה שלכם.
האם לאחרונה פניתם לבן משפחה והוא התגונן בצעקה "עזבו אותי אני אספן אני לא אגרן"? אם כן, זה בהחלט עניין ששווה לעצור ולהבין אותו וכן, הוא הרבה יותר עמוק ממוצקת השכנים, הסביבה והסכנה זה מדבר על הלב, הנפש ועל ההחמצה הגדולה של החיים.

אגרן או אספן על פי ההגדרה שלו, איש אחד שבוחר את החפצים על פניכם ולא, הוא לא אוהב את זה, אין לו ברירה, הוא מתבייש, מפחד, לא יודע לאיזה תגובה לצפות ולכן חי בתנאים שאינם תנאים ומשאיר את עצמו שקוף מפניכם.

נשמע לכם מוכר? לא יודעים איך לפתור את הבעיה הכאובה הזאת של "אדם מת מהלך"? אדם שמסרב להיות אתכם בקשר מכל הסיבות שנמנו כאן? כדי לפתור את זה הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת על פינוי שמקור הצלחתו מתחיל ונגמר ביחסים בין אנשים.

אספן כפייתי רוצה שתראו אותו

לפני שניגש לתורת הפינוי חשוב לדבר על נפש האדם, עד כמה זה חשוב ומה זה קשור לתהליך של פינוי אספנות כפייתית? מבין כל הדברים זה למעשה הכלל חשוב ביותר היות שאם ניגשים אל אגרן או אספן בצורה אגרסיבית מתוך מקום של אילוץ הוא לבטח ייסוג לאחור ולעיתים גם יגלה כלפיכם סמני אלימות.
נכון, קשה לשמוע את זה אבל מסיפורים ששמעו מחברת פינוי דירות מנוסה שמפנה רק דירות עמוסות מלאות בזבל ואשפה של אגרנים כפייתיים כבר נתקלו באנשים שניסו לגשת בצורה אגרסיבית לאח, אבא או חבר ונתקלו באדם זר, מישהו שלא הכירו ולכן, אין לשפוט! חשוב להגיע למשימה הזאת ממקום נקי, מקום אמיתי והכי חשוב בגובה העיניים.

יש מצבים בהם האגרן/ אספן יסרב לשתף פעולה באופן מלא, זה לוקח זמן ולכן הסבלנות כאן היא גם פרמטר שאין לפסוח עליו.

במעמד הזה המלצתנו היא להקשיב לאספן, לא לשפוט, לא ללחוץ ולא לעשות שום דבר שיעורר אצלו אנטגוניזם. כמו כן חשוב מאוד שלא לבחון אותו ולא להסתכל עליו מלמעלה, אנחנו משערים שנזכיר זאת לא פעם ולא פעמיים כי תאמינו או לא, אנחנו יודעים היטב על מה אנחנו מדברים.

במקרים מסוימים אם תצליחו לצור את קשר העין ואת הקשר הטוב עם האגרן הוא אולי יחזור לאגור בעתיד אבל בכל פעם שתגיעו תמצאו כמויות מזעריות יותר של זבל וכך תבינו שעשיתם את הדבר הנכון או שלפחות אתם בהחלט רכשתם את אמונו ועכשיו בואו ונדבר קצת על לוגיסטיקה.

פינוי חפצים מבית של אספן – מה מפנים?

רוב המפנים שאתם מכירים ניגשים אל עניין הלוגיסטיקה וזה בסדר! הם יציינו את כל מה שנדרש בהיבט המנוף, השלכת הזבל ואי ההפרעה בשעות שאינן מותרות אבל האם זה ומספיק? בפינויים כמו פינויי אגרנות כפייתית עיקר הפינוי הוא ברגש והכלה ב-90 אחוז ורק עשרה אחוז הם הכללים הלוגיסטיים שנדבר עליהם בהמשך.

אם הגעתם לשלב הפיזי של הפינוי זכרו, האגרן/ אספן (אם הוא נוכח) ילווה אתכם, יציק, ישאל שאלות ואתם תישמרו על יחס אדיב, שקיפות מלאה ורק אבל רק מה שהוא מתיר לכם לעשות או להגיד. עשיתם את זה? אתם בהחלט בכיוון הנכון.

אז מה מפנים בדירה של אדם שהוא למעשה אגרן ומסתתר מאחורי האספן? זה כולל נעליים ישנות, מוצרי חשמל ישנים, חדשים, ניירת, ספרים, כלי מטבח, רהיטים שבורים ולעיתים גם אוכל שעבר זמנו.

איך מפנים רהיטים ישנים מדירה של אספן?

יש כל מיני סוגי אגרנות המגיעה במעטפת של אספנות וכך גם איסוף של רהיטים שבורים שלרוב אין בהם צורך ועלולים לסכן את האדם שחי בדירה ולעיתים את סביבתו. בשלב הראשוני חשוב מאוד לפרק את הרהיט בעדינות ובאמצעות כלים מתאימים וחלק חלק להוריד באמצעות מנוף (תלוי אם זו קומה ללא מעלית) כאשר השאיפה היא להוביל את הרהיט המסוכן אל מכולת אשפה ומשם ישירות אל אתר האשפה.

איך מפנים בגדים או נעליים מדירה של אספן או אגרן?

האגרן שיתלווה למשימה יגיד לכם ממה הוא מסוגל להיפרד ומה יישאר אתו וגם כאן חשוב מאוד לעשות סוג של משא ומתן ולהחליט יחד מה לאשפה ומה ימשיך וישמש אותו. אם הוא בוחר נעליים או אפילו בגדים מסוימים יש ללכת עם הראש שלו, לכבס את הבגדים, לקפל ולאחסן בארון, אחרי ככלות הכול המטרה היא להקנות בית שכיף לשהות בו.

את כל הבגדים או הנעליים שהאגרן יסכים להיפטר מהם חשוב שתשליכו לאתרי אשפה מורשים, זה קריטי היות שאם תניחו את זה בפח הקרוב צפו להפתעה בלכתכם! שניה לאחר מכן יהיה האגרן ליד פח האשפה וישיב חזרה את כל מה שזרקתם. רוצים שזה לא יקרה? מכולה ומשם ישירות אל אתרי אשפה עם שאר הפסולת.

איך מעבירים נוזלים או אוכל מקולקל מדירה של אגרן?

אחד הפינויים המורכבים יותר ומאתגרים בלשון העדינה זה נוזלים המצויים בדירה, אוכל מקולקל וכל מיני דברים שקשה לתאר עד שרואים את זה מול העיניים. מקרר עמוס לעייפה במזון שהעלה עובש, לחם מלא בעובש, נייר טואלט זרוק בכל פינה והרשימה קצרה מלהכיל. במקרה הזה ייתכן שתהיינה דירות בהן תיפגם גם האינסטלציה כך שלא יהיה ניתן להשליך את הנוזלים הקיימים אל האסלה ולהוריד את המים.

במקרה הנ"ל כמו במקרה המזון שמביא לא מעט נזקים, זוחלים ותיקנים ייקחו חברת הפינוי שקיות אטומות חזקות במיוחד ויכילו בתוכן את כל סוגי האשפה לרבות הנוזלים ובזהירות יעבירו גם אותם אל מכולת הזבל שתמתין למטה.

איך בוחרים חברת פינוי שיש לה יכולת התמודדות עם תרחישים מהסוג הזה?

חברת פינוי דירה שיודעת להתמודד עם פינויים מסוג אגרנות כפייתית/ אספנות מודעת גם לנזקי הסביבה ולכאב והסבל שממנו סובלים השכנים. במעמד זה חשוב לבחור חברה שרואה את כל התמונה ומבינה שגם המדרגות וגם המעלית חייבים להישאר נקיים לאחר הפינוי ושאף אחד לא ייפגע ממשימת הפינוי.

בשעות המותרות, לצד הודעה מראש יגיעו מפנים עם לוח זמנים ותוכנית ברורה ויחלו את הפינוי, בלי לתפוס חניות ובשאיפה אחת והיא להשיב את החיים למסלולם עבור האגרן אבל לא רק.
שכנים, חברים, סביבה, כל מי שמנינו כאן צריך את השקט הזה ולכן, אין ספק שבפינויים מסוג זה מעטים המקרים שהיה אפשר להתמודד ולצלוח לבד.

לכן, אם אחד מבני המשפחה שלכם או אפילו חבר קרוב צריך אתכם ובכל זאת בוחר להישאר בשקיפותו מפאת הבושה, הציעו לו עזרה! בחרו מפנה בעל כושר מנהיגות, מישהו עם מוניטין, המלצות והבטחה ל100 אחוזי הצלחה מההתייחסות אל האגרן ועד בישום חדר המדרגות של השכנים!

צריכים פינוי אספנות כפייתית? אם ניסיתם את הכול ולא הצליח בידיכם לעזור למי שאתם אוהבים באמת הגיע הזמן להכיר גישה אחרת שתחזיר אתכם ואת יקיריכם אל המסלול הנכון.

 

קרדיט תמונה:freepik

רוצים לקבל הצעת מחיר?
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!
מידע נוסף
Call Now Button

מנופים
הובלות
לוגיסטיקה

רוצים לקבל הצעת מחיר?
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מוברס הובלות ומנופים

בפריסה ארצית