מה כולל שירותי ליסינג למשאיות מנוף

חברת משאיות ומנופים שרוצה לגדול בצורה מהירה נעזרת הרבה בגופי מימון על מנת להגדיל את צי הרכב שלה. אם בשביל לקנות משאית חדשה נצטרך לאסוף שקל לשקל ורק אז לקנות משאית חדשה סביר להניח שלא נתקדם ונצמח מהר. חברה שיש לה עבודה ורוצה להגדיל את מחזור המכירות שלה חייבת להשתמש בשירותי מימון או לחלופין ליסינג תפעולי למשאיות שעל אפשרות זאת נרחיב במאמר.

 

איך עובד ליסינג תפעולי?

משאית בעסקת ליסינג נקנת מהיבואן במיוחד עבורכם. ניתן לבחור סוג משאית לפי יצרן משקל רוחק סרנים וכו'. המשאית מגיעה מהיצרן ללא מרכב וחברת הליסינג תרכיב עבורכם את המרכב שאתם צריכים. ככה שבעצם מתאימים לכם רכב לצרכים המדוייקים שלכם עם כל האיבזור והתוספות. ניתן לבחור איזה סוג מנוף, איזה אורך, איזה משקל, עם פרק או בלי פרק מה שתרצו.

 

כמה זמן לוקח לרכב להיות מוכן?

בגלל שזה רכב חדש מהניילון יקח סדר גודל של שלושה חודשים עד שתקבלו את המשאית מרגע חתימת חוזה. בהנחה ששלדת המשאית נמצאת אצל היבואן במלאי והיא בזמינות מיידית. אם היא לא נמצאת נצטרך להתין יותר זמן. ברגע שהרכב אצלנו אנחנו מכניסים אותו לסנדא שבה בינו לו את המרכב ויעלו אותו לכביש עם כל האישורים הנדרשים.

 

מה כוללת עסקת ליסינג למשאיות מנוף?

העסקה כוללת בתוכה את כל ההוצאות שיש על הרכב למעט סולר ונהג שתצטרכו אתם לדאוג להם. חברת הליסנג תדאג לתשלום ליבואני הרכב ולבוני המרכב. גם עלויות של ביטוח ואישורים תקופתיים כולל טיפולים שוטפים למשאית.

 

כמה עולה ליסינג למשאית מנוף?

התשלום שתצטרכו לשלם הוא תשלום חודשי קבוע. גובה התשלום משתנה בהתאם לסוג הרכב והמרכב אותו תרצו להתקין על המשאית. בדרך כלל העסקאות הם ל60,000 ק"מ בשנה שזה יוצא 5000 בחודש. על כל ק"מ נוסף יש תוספת תשלום. במידה ואתם יודעים שאתם צפויים לנסוע יותר אפשר מראש לעשות עסקה אם ק"מ יותר גבוהה או לחלופין פחות ק"מ

 

לכמה זמן התחייבות העסקה?

עסקאות ליסינג תפעולי למשאיות מנוף הם בדרך כלל ל5 שנים 60 חודשים. נדרש להעביר תשלום מקדמה עם חתימת חוזה העסקה. תשלום המקדמה הוא בגובה של 5 חודשים. לדוגמא: אם התשלום החודשי שלכם הוא 10,000 ש"ח תצטרכו להעביר מקדמה של 50,000 ש"ח עם סגירת החוזה. במידה ותרצו לסיים חוזה יגבה ממכם קנס כספי. גובה הקנס הכספי הוא תלוי באיזה זמן רציתם לבטל את העסקה. אם נשאר שנה לחוזה תשלמו קנס בעלות חודש אחד. אם נשאר 4 שנים לעסקה תשלמו קנס בעלות חודשית של 4 חודשים.

 

צרו קשר עם חברת ליסינג למשאיות מנוף

אנחנו ממליצים ועובדים עם חברת גטליס ליסינג והשכרה של משאיות. יש להם שירות מצויין והבנה מלאה של הצרכים שלנו בתור לקוחות. מומלצים בחום.

רוצים לקבל הצעת מחיר?
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!
מידע נוסף
Call Now Button

מנופים
הובלות
לוגיסטיקה

רוצים לקבל הצעת מחיר?
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מוברס הובלות ומנופים

בפריסה ארצית