איך כדאי לבצע עבודות בגובה?

ישנם מקרים רבים אשר בהם עולה צורך בביצוע עבודות בגובה.

זה יכול להיות התקנה של מזגן מחוץ לבית הנמצא בקומה גבוהה וזה גם יכול להיות תלייה של שלטי חוצות. במקרים אחרים זה יהיה ביצוע עבודות איטום או אפילו התקנה של סורגים. כך או כך, חשוב למצוא פתרון יעיל וזמין על מנת שאפשר יהיה להצליח בביצוע העבודה והיא תיעשה בצורה הכי בטוחה וגם הכי מושלמת.

כך מטפסים לגובה

אז האמת היא שיש כמה וכמה פתרונות המאפשרות לנו ביצוע עבודות בגובה.

  • סולם – יש אתת הסולם המסורתי, הישן והנצחי שהוא הכלי הכי יעיל שמאפשר לנו לטפס לגובה. הבעיה היא שלא תמיד יש לנו את הסולם בגובה המתאים ואם מדובר בגובה מאוד גבוה, שם הסולם כבר לא יהיה יעיל כלל.
  • מנוף – יש אפשרות לטפס בעזרת מנוף. המנוף הוא כלי הכי בטוח ביחס לכל אפשרות אחרות היות והוא מסוגל להרים את העובדים עד לגובה הרצוי וזאת בלי לסכן אותם, בלי שיהיה עליהם לעמוד בצורה מסוכנת ולא באמת בטחה.
  • סנפלינג – יש אפשרות לבצע עבודות גם באמצעות ציוד סנפלינג. יש היום הרבה מאוד משימות המתבצעות בעזרת הציוד של הסנפלינג מה שלמעשה מאפשר ביצועים בכל נקודה בגובה בעזרת אנשי מקצוע אותם משלשלים אל הנקודה הרצויה.

בטיחות בעבודה

כולנו מבינים שהדבר הכי חשוב זה הבטיחות. כל עבודה שנעשית בגובה חייבת להיעשות בצורה הכי בטוחה על מנת שלא יקרו חלילה מקרים אשר בהם ייגרמו אסונות בשל נפילות. אז כאן המקום שלנו. אנחנו ממליצים על עבודה שתיעשה בעזרת מנוף כאשר כפי שכבר ציינו, כך העובדים יהיו הכי בטוחים והכי מוגנים.

חשוב לציין כי עבודה הנעשית בגובה כאשר לעובדים יש את התנאים הכי בטוחים והכי טובים לעבודה, הרי שהכול ייעשה גם בצורה הרבה יותר מקצועית. היות ולעובדים תהיה את כל הפניות  ואת כל השקט הנפשי בלי שהם יצטרכו לחשוב כל הזמן על התנוחה שלהם שתהיה בטוחה יותר או על פחד הגבהים שעשוי פתאום להשתלט עליהם. 

כך בוחרים את אפשרויות הגישה לעבודות בגובה

אז האמת היא שעבודה עם מנוף שהיא הכי מומלצת, היא ברוב המקרים גם הכי יקרה. אז האם יש לכך תמיד הצדקה? ברור שלא. כאן חשוב להתייחס גם לסוג העבודה. יש עבודות קלות וקצרות שלא דורשות הרבה משאבים מבצע העבודה. היא לא כוללת קידוחים או שהיא לא כוללת הרמה של משקלים כבדים לגובה. שם אפשר יהיה לשקול אופציות אחרות. אך אם מדובר בעבודה מורכבת כמו למשל עבודה ניסור בטון או קידוח בתקרה או לחילופין עבודה של התקנת מזגנים, שם כדאי בהחלט לשקול שימוש במנוף על מנת להבטיח עבודה הכי בטיחותית, הכי מדויקת וכמובן גם הכי מקצועית.

רוצים לקבל הצעת מחיר?
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!
מידע נוסף
Call Now Button

מנופים
הובלות
לוגיסטיקה

רוצים לקבל הצעת מחיר?
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מוברס הובלות ומנופים

בפריסה ארצית